Contact

Buiten kantoortijden belt u ‘s avonds, ‘s nachts en in het weekend:

0299 – 31 32 33 (Spoedpost Waterland) of
075 – 65 33 000 (Spoedzorg Zaanstreek)

 

Administratie
Postadres:
Westzijde 146
1506 EK Zaandam

De financiële administratie is geopend op werkdagen van 9.00 – 15.00 uur en kunt u bereiken via:
e-mail: info@huisartsenposten.nl of telefoonnummer: 075 – 6533010

Voor alle overige vragen (behalve medisch inhoudelijk) kunt het e-mailadres van de Huisartsenposten gebruiken: info@huisartsenposten.nl

Deze mail wordt ’s avonds, ’s nachts en in het weekend niet gelezen. Dit e-mailadres is niet bestemd voor medische vragen. Voor medische vragen overdag kunt u contact opnemen met uw eigen huisartsenpraktijk. Wilt u contact met ons opnemen aangaande een klacht of compliment, gebruikt u dan één van onderstaande formulieren:

Aan het gebruik van de Huisartsenpost zijn kosten verbonden, dus ook als u alleen van de triagist een advies hebt gekregen. De tarieven zijn landelijk vastgesteld en worden regelmatig aangepast. Patiënten met een ziektekostenverzekering krijgen de rekening niet zelf. Indien u niet verzekerd bent, dient u de rekening contant te betalen voorafgaand aan de behandeling.
Buitenlandse patiënten dienen een kopie van hun EU Health Insurancepasje en hun legitimatiebewijs achter te laten of contant te betalen. Voor de kosten van een specialist verwijzen wij u naar uw eigen zorgverzekeraar.
De financiële administratie is geopend op werkdagen van 9.00 – 15.00 uur en kunt u bereiken via:
email: info@huisartsenposten.nl of telefoonnummer: 075 – 6533010
Huisartsenposten Zaanstreek – Waterland is een organisatie die continu haar dienstverlening wil optimaliseren. Daarom horen wij graag van u als ervaringsdeskundige wat er beter kan en wat er fout is gegaan. Maar ook positieve feedback is meer dan welkom. Onze medewerkers zetten zich namelijk elke dag voor de volle 100% voor u in. Dus bent u op prettige wijze gezien, geholpen of gerustgesteld? Mail dan een compliment naar Huisartsenposten Zaanstreek – Waterland klachtenfunctionaris@huisartsenposten.nl
 
Vermeldt uw naam, telefoonnummer, onderwerp en compliment, dan zorgen wij dat deze pluim bij de betreffende medewerker(s) terecht komt. Als welverdiende motivatie.

De medewerkers van de Huisartsenpost behandelen u zo goed mogelijk. Toch kan het zijn dat u ontevreden bent over uw behandeling of over hoe u te woord werd gestaan. Indien mogelijk verzoeken wij u het probleem direct met uw behandelaar te bespreken. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u via de website een klacht indienen.
Indien u het klachtenformulier wilt invullen via uw mobiele telefoon dan dient u dit te doen via de desktop site op uw mobiele telefoon. Mocht het desondanks niet lukken om het formulier in te vullen dan verzoeken wij u gebruik te maken van een laptop of computer.
Of mailen naar klachtenfunctionaris@huisartsenposten.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Vermeld daarom altijd duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer, geboortedatum patiënt, het tijdstip van uw bezoek aan de Huisartsenpost en namens wie u de klacht kenbaar maakt.
 
 

Klachtenformulier

Datum en tijd contact (verplicht)

Naam arts of medewerker

Uw Naam (verplicht)

Uw Geboortedatum(verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Land (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Uw bericht (verplicht)

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.